063 049 00 55
м. Богуслав, вул. Польова 42з 11:00 до 21:00

Обмін і повернення

Відповідно до чинного законодавства України (постанова КМУ № 854 від 30.07.96 р.) усі продовольчі товари та алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.


Якщо у алкоголі виявлено недоліки (кіркова хвороба вина, неналежна якість), товар підлягає обміну або поверненню за умови:

  • у вині з'явився осад чи помутніння, хересний запах;
  • вмісту товару збереглося щонайменше 90%.

Для здійснення заміни товару покупець повинен надати розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі та дату продажу.

Рекомендуємо перевіряти цілісність товару при отриманні, фіксуючи проблему в кур'єрській службі (без цього повернення або обмін товару неможливе).

У свою чергу, зобов'язуємося продавати товари належної якості у належному товарному вигляді. Перед продажем алкогольних напоїв продавцем обов'язково перевіряється їхня якість за зовнішніми характеристиками (прозорість, колір, інші характеристики, що піддаються перевірці без відкриття тари), щоб уникнути продажу товару неналежної якості.

Ми не продаємо алкогольні напої особам віком до 18 років. Якщо клієнт не може підтвердити своє повноліття, надавши підтверджуючі документи, кур'єр має право відмовити у наданні товару згідно з чинним законодавством України.


Якщо ви отримали пошкоджений (розбитий) товар:

  • При отриманні замовлення перевіряйте посилку на цілісність одразу у відділенні Нової пошти.
  • Зафіксуйте пошкодження вмісту посилки відразу після отримання у відділенні Нової пошти.
  • У разі зіпсованого вмісту посилки (незалежно від кількості пошкоджень) замовник повинен повністю відмовитися від посилки, а не лише її частини.
  • Замовник повинен скласти Акт про пошкодження вмісту посилки одразу після отримання у відділенні Нової пошти.
  • У разі пошкодження вмісту посилки перевізник компенсує її вартість.
Вам вже виповнилось 18 років?